Tack alla 58 Balderbor som deltog och svarade på enkäten ang. sophantering och tvätt tider som delades ut för ett tag sedan!
Resultatet diskuterades igår på styrelsemötet och såg ut som följer:
52 st föredrog förslag 1 "Behåll soprummen" och 6 st föredrog förslag 2 "Ett hämtställe"
Styrelsen beslutade att gå på majoritetens vilja och kommer att inreda 4 st "gamla" soputrymmen men full källsortering samt hushållsopor och matavfall. Mer info kommer inom kort! Tidplanen är att detta skall vara infört tills i början av januari 2010.
Söndagstvättningen var det jämt om 28 st var inte intresserade och 27 st ville ha tvätt tider på söndagar. Styrelsen beslutade att införa tvätt tider på söndagar och detta gäller from v. 41.
Hälsningar vicevärden
2 kommentarer:
Hejhej!
Jag har en fråga när det gäller gummilister som sitter mellan balkong/fönster. Hur funkar det vid byte av dem? är det vi som ska stå för det eller fastighetsbolaget?
mvh hyresgäst, värmlandgatan 8b
Hej bostadsrättshavare!
Det är du som bostadsrättshavare som ansvarar för underhållet när det gäller tätningslister vid fönster och balkongdörrar.
MVH Marie vicevärden
Skicka en kommentar