onsdag 20 november 2019

Mitt HSB - HSBs nya digitala gränssnitt

Hej balderbor!


Idag lanserar HSB sitt nya digitala gränssnitt "Mitt HSB", detta ersätter deras tidigare "HSB-portalen".

Nedan har jag kopierat från HSBs utskick angående detta:

Mycket nytt, men enklare att hitta
Mitt HSB har en helt ny struktur, med nya funktioner och nytt innehåll. Allt har en mer naturlig, relevant placering med färre klick för användaren. Mitt HSB ska vara stöd för den som sitter i en BRF-styrelse men även platsen boende vänder dig för att både kommunicera inom bostadsrättsföreningen och med HSB.

Uppmana medlemmar att logga in
För att få ut det mesta av Mitt HSB krävs att boende medlemmar börjar använda det nya verktyget. Uppmana gärna era medlemmar att logga in i Mitt HSB och se över sina uppgifter i sin profil. För att kunna skicka notiser om att ny information finns i Mitt HSB måste aktuell mailadress finnas tillgänglig. Det blir speciellt viktigt om det har hänt något i föreningen som alla måste få kännedom om snabbt.

Läs mer om Mitt HSB här: https://www.hsb.se/varmland/fastighetsforvaltning/lansering-av-mitt-hsb/
Kort instruktionsfilm: https://youtu.be/vfph-fHsQms

//Robban

Inga kommentarer: