måndag 16 januari 2023

INFORMATION PÅ NYÅRET

 Besiktning av entreprenaden byte ventiler värme stam, sling och termostat, och injustering är godkänd. Vi tackar inblandade entreprenörer, hsbv Boris och Thomas för kunskap och genomförande! Åtgärder kvarstår som snickerier vid vissa slingventiler i en del lägenheter. Dessa kommer att kontaktas för samordning av åtgärder av oss. Vi avser att uppdatera infofolder " Välkommen till BRF Balder" som finns på Mitt Hsb inloggat läge, mina bostadsdokument, tillgängligt för korta minnen och nya bostadsrättshavare tycker vi, pappers ex i vår tvättstuga sedvanligt. Lättillgänglig information när frågan just finns, allt går ju inte att finna i chatt booten/kunskapsbanken/medlem/fastighetsägaransvar på Mitt Hsb. Vad Tycker just Du?

1 kommentar:

birgittav sa...

Obs! Viktigt att inte ståltråden inte täcks, eftersom den reglerar värmen! Temperaturen har förbättrats i min lägenhet, och jag fryser inte längre.